Followers

Friday, May 22, 2009

Hari first berblog....

ari nie firts day nak tulis blog nie...tak taw lah tetibe je tergerak nak tulis kat cni...nak gak rase bestnye berblog ni kan...hihiihi...mule2 2 xtaw nak wat blog pe lastly mcm dah taw je...lisa rase nak wat blog nie tok aku luah kan ape yang aku rase....boring ke....best ke....apy ke...heran ke kan...hehehehe...

mcm mane ek nak wat idup kite nie rase apy je....eam...tp klw apy je xsyok lak kan...yelah klw kite apy je lisa rase kite xlah rase apy klw kite xpenah rase ape2 selain apy...hehehe...mcm pelik je ...xpe..janji aku paham....

eam best gak idup myolo sekang nie....
xpe nanti lisa cite ape yang bestnye idup nyolo nie.....
video


layan lah lagu dr alyah nie...lisa rase lagu nie best....coz mcm kene je ngan rase lisa sekarang....


k....nanti lisa post lg...bye...jap je....lisa nak cont keje jap....
Terima Kasih, sebab baca (:

0 Kesayangan:

Post a Comment