Followers

Sunday, May 8, 2011

Day Nine : 10 Ways To Win Your Heart

Assalamualaikum...hari ke sembilan...

Ok fine...baca tajuk je pun dah malu-malu sendiri..sebabnya..alamak..habislah kantoi...kahkah...




  1. Seorang yang selalu ambil berat, tapi jangan sampai tahap kritikal..nanti i lemas..
  2. Selalu senyum, ini mesti sebab kalau awak senyum awak sweet sangat.
  3. Selalu cool je, macam selalu awak buat. tapi kadang kadang kalau terlebih cool memang xboleh tahan.
  4. Faham apa yang saya suka. 
  5. Selalu buat surprise.
  6. Rutin harian sms sebelum tido n selepas bangun.
  7. Baik dengan family saya. dan tak kekok duduk lepak dengan family saya.
  8. Ada masa saya perlukan awak.
  9. Tak suke merungut. 
  10. Selalu tegur kalau saya buat salah, tapi jangan tegur macam nak cari gaduh..be ware.

Ok dah..aik...entry nie macam menjurus kepada seseorang pulak..alamak terlebih sudah..


    Terima Kasih, sebab baca (:

    0 Kesayangan:

    Post a Comment