Followers

Wednesday, September 22, 2010

Playful Kiss


Hari ini mari kita berperasaan KOREA..

Sekarang ni tengah melayan cerita korea..sangatlah comel..cerita ni tengah ditayangkan dekat korea, taiwan dan jepun..cerita ni tengah meletup letup sekarang ye..Tenguk lah pulak sape hero dia kan..

Jom kita layan...


Playful Kiss ialah mengenai seorang pelajar lelaki yang popular dan genius, bernam
a Baek Seung Jo, yang mempunyai personaliti yang stand offish dan Oh Ha Ni merupakan pelajar perempuan yang tidak terlalu genius tetapi dikenali sebagai seorang yang sentiasa senyum dan gembira. Gempar bumi telah memusnahkan rumah Oh Ha Ni dan menyebabkan dia dan ayahnya terpaksa tinggal serumah dengan keluarga Baek Seung Jo ( Kawan lama ayah Oh Ha Ni). Oh Ha Ni telah lama menyimpan perasaan terhadap Seung Jo tetapi tidak pernah menerima sebarang kepastian tentang penerimaan dari Seung Jo. Hiburan dan aduan berlaku apabila mereka berinteraksi & melekatkan diri kepada satu sama lain.

Watak Utama :-

Macam penah tengok kan??haih...nie lah pelakon cerita BOYS OVER FLOWER yang terbaik dari ladang 2..comelkan????

Lisa rasa minah ni heroin dalam cerita MY GIRL..kalau tak silap lah..muka dia ada iras iras...

XOXO

Romantic sangat...tak sabar nak tengok cerita ni sampai abis..sangatlah comel diaorang ni..setakat yang lisa tengok diaorang ni tengah gaduh gaduh lagi...Kim Hyun Joong dalam cerita ni macam carector dalam cerita boy over flower..sangatlah pendiam n tak kesah pasal orang lain..k lah lisa nak pegi layan lagi cerita ni...Bye!!!!!!!!!!!!



Terima Kasih, sebab baca (:

3 comments: