Followers

Wednesday, August 10, 2011

::Widget 100penulis Yang Lebih DINAMIK dan lebih adil::

Assalamualaikum..

Sekarang jarang betul lisa update blog kan..bukan apa puasa kan..eh ape kaitan puasa dengan blog xde kaitan ye..mane ada org ckp puasa xleh update blog..hihihi *gelak tutup mulut dgn tangan sambil tunduk*

Lisa nak bagi tahu td lisa dapat email dari 100penulis..ada widget baru katenye..aik betulkah..terus klik kat 100penulis punye link..(KLIK CTRL + SINI)

Aah betul lah..lagi smart ye..ni antara ayat ayat hasutan dari mereka..hihihi..

Salam sejahtera untuk anda.

Ingat lagi tak dengan widget PING YOUR BLOG dari 100penulis dulu? Sekarang dah diupgrade jadi widget blogwalking. Kali ni lebih simple, tak payah lagi nak ping-ping bagai, just apply untuk masuk dalam senarai dan setiap kali anda update blog, tajuk entri akan dipaparkan secara automatik.

Widget blogwalking ni lebih DINAMIK dan lebih adil. Maksudnya, kalau kita blogwalking guna widget ni, dah tentu akan ke blog yang BARU DIUPDATE. Bukan ke
blog bersawang yang semestinya tak akan membalas kunjungan anda.

Ada 90 lagi tempat kosong dalam widget ini, bloggers yang berminat nak senaraikan blog anda dan mendapat trafik dari widget ini hanya perlu ikut syarat mudah :

1) Grab widget ini dan paparkan di sidebar blog anda. (Klik Grab Widget)
Widget boleh diperolehi dari sidebar 100penulis.com



2) Tulis entri untuk sebarkan berita ini (90 tempat kosong masih menanti)

3) Email kepada 100penulis[at]gmail[dot]com, hantarkan details berikut :
a) tajuk entri dan link entri anda
b) link blog anda

SIMPLE KAN? SELAMAT BERBLOGWALKING! :) 
cer tgk kat bawah kanan page ni..dah ada dah..lisa dah add..hahaha..smart tak..lepas ni boleh lah blogworking n baca entry2 terbaru dari mereka yang hebat..yer dokkk...:)

Ok lah nak update blog yg lagi satu pulak..fening ok..alamak ujan pulak..tido best nih..aik..nak update blog lagi ke nak tido dulu nih..bertambah fening..huhuhu..

ok bye..




Terima Kasih, sebab baca (:

3 comments: