Followers

Sunday, September 18, 2011

Mision Membuat Apam polkadot

Assalamualaikum!!!!!!

Ini Aktiviti lisa dan kembar lisa hari sabtu lepas, tiba tiba rasa cam comelnye apam ni dan berazam membuat sendiri.. Kami pun pergi dapur dan mencari bahan bahan yang nak pakai, yang tak ada pergi beli..dah siap bahan bahan dengan semangatnya kami pun buatlah secara berdua duaan didapur secara tekun..tapi sebenarnya takut tak jadi..ye lah 1st time buat..

Korang rasa jadi ke tak..jangan gelak ye..untuk percubaan pertama org cakap boleh diterima sebab rasa nya sedap dan sangat lembut..
macam macam bentuk kitaorg buat..


Senyum!!!!

Sebelum masuk kan apam kami kedalam  tempat kukus kami semangat ni..confirm jadi katanya..sekali bukak je tutup kukus tu, punye lah sakit perut kitaorg gelak sampai berair mata tau..sangatlah gebu macam tuan yang buat jugak..

Ok sebenarnya misi kitaorg tak berjaya..tahukah anda yg apam kami ni telah mengembang dengan jayanya dan telah bercamtum sesame mereka kat dalam pengukus itu..

Malu nak tunjuk kat sini..nanti kalau kami buat lagi  dan misi kami berjaya lisa upload kat sini..JANJI..

Malam tu akak ipar sepupu lisa bawak keluar apam kami kasi tetamu makan, kebetulan adik beradik die datang..tahukah anda, apam kami mendapat sambutan yg baik..hahaha..walaupun rupe tak cantik tapi rasa die sedap sangat..;p

***LARI!!!!!!!!!!!!!!**

bye!!!!!!!!!!!!







Terima Kasih, sebab baca (:

4 comments:

  1. nmpk sedap je?i blum breakfast ni..apa kata kasi i ckit?haha

    ReplyDelete
  2. @ZYASH zai..tu sebelum dikukus mmg comel..lepas dikukus..lagi comel..gebu!..hakhakhak..

    ReplyDelete