Followers

Friday, August 3, 2012

Iftar : Malaya Steamboat

Assalamualaikum...

Asik cerita pasal makan je kan..tak apa kan, tabah ye..huhuhu..

hari isnin lepas lisa n kembar lisa pergi berbuka kat malaya steamboat..tak jauh pun..kat area sri gombak aje..malas kami nak pergi jauh-jauh..tenaga kurang time puasa nie. buffet lagi, dan mcm biasa pembaziran berlaku..:p

malaya steamboat ni, mmg ada buffet je..satu kepala RM 28.00..kalau ada yg nak pergi tak bawak kepala, xleh masuk..wakakaka..gurau aje..lisa n kembar mmg lemah sikit kalau bab buffet ni..sbb kami tak reti makan secara pukal..tak paham kan kenapa perkataan pukal digunapakai, tapi janji aku paham n kau pun paham sudah..



 ::makan utk 2 org::

sebenarnya, kami ambik semua tu, bukan ikut 2 org makan tapi ambil sehingga mampu dan rasa-rasa mcm sesuai utk makanan berharga RM 28.00..keji tak..hahaha..tapi, lisa rasa semua makanan tu, tak sampai pun RM 56.00 kot..

 ::main game, sementara tunggu azan::


ada dua jenis kuah yg di sediakan..satu tomyam lagi satu sup..pilih mana yg korang suka, lisa suka tomyam...

 ::ketidak habisan::
 kami pulang dalam kekenyangan yg amat sangat..

okey dah, bye....:)



Terima Kasih, sebab baca (:

0 Kesayangan:

Post a Comment