Followers

Monday, October 11, 2010

Pameran Pengantin malaysia KLCC

Pameran Pengantin dah nak start..berdebar pulak mengalahkan orang nak kawin..hihiihi

Jom pergi pameran pengantin kat Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)..pameran tu dengar dengarnya akan menjadi pameran pengantin terbesar di Malaysia buat tahun nie..buat bakal bakal pengantin untuk tahun depan dah boleh lah rancang rancang ye nak buat majlis macam mana..so cara terbaik nak cari butik butik yang terkenal dengan harga yang murah boleh lah datang.

Hari sabtu ada perasmian, lepas tu ada perarakan pengantin..memang meriah la..ada juga pertandingan andaman, pertandingan membuat hantaran...eh lupa pulak ada jugak lelongan amal taw..nama pun lelongan amal mestilah murah murah..memang rugi kalau lepaskan..

Pergi baru tahu meriah ke tak kan...nak tahu lebih lanjut boleh klik kat sini..

Jom pergi PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA!!!!!!





Terima Kasih, sebab baca (:

5 comments:

  1. hoho! kahwin2. huhu. Ezao lambat lg nk kawin tapi kalo abg ezao pg ni. mmg bgus. Tapi 8-10okt ni. nak blik kg ..

    ReplyDelete
  2. @Ezao' Edogawa
    ye ke..suruh abang ezao pergi taw...=)

    ReplyDelete