Followers

Saturday, October 23, 2010

-Setelah sekian lama meyepi-

Salam...


Dah lama tak update blog ni..lepas projek kat KLCC..macam macam jadi..kesebukkan melampaui Perdana Menteri.. Macam macam nak update tapi masih tak ada kesempatan nak megadap blog..

Lepas Projek ari 2..rasa rasa dah masuk 3 minggu..tapi sehari pun tak sempat nak menjeguk blog kesayangan..akibatnya blog ini sudah tidak kenal siapa tuan empunya..amat berkecil hati dengan blog sendiri..tibe tibe nak emo dengan blog sendiri,apahal... padahal salah sendiri sebab menyebukkan diri dengan kerje kerja yang tak sudah sudah...

Macam macam terjadi sepanjang tak berblog ni...nak cerita kat sini tapi nanti nanti lah kot...nie nak tepik sikit gambar masa pergi Melaka hari 2..lepas projek kat KLCC dapat cuti 2 hari..terus berterbangan ke Melaka..motif ke sana masih tidak dapat dikenal pasti kerana hanya merayau rayau sambil megimbau kenangan...ok..sangat melampau keterangan..

Pergi pon 2 hari je...dapat lah jugak pergi naik Menara Taming Sari..Ingatkan berani sangat..rupa rupanya seorang yang gayat..tak boleh berdiri langsung..ketak lutut tu...



Ok dah..nak sambung balik merayau kat alam maya nie lagi...sangat rindu berblogwalking..




Terima Kasih, sebab baca (:

1 comment:

  1. Ala...g melaka x calling2 pun..Kecik ati...erm...

    ReplyDelete