Followers

Wednesday, March 9, 2011

Naughty Kiss

Hai..

Nak update pasal cerita korea lagi...:p

Dah tengok ke cerita naught kiss / playful kiss..lisa dah tengok 3 kali dah..2 kali tengok online lepas tu still rase tak puas beli pulak dvd..tapi still rase tak puas..cam ne..nampak nya minggu ni kene tengok lagi lah..hihihi..dah ada dvd ni boleh lah tengok sampai 10 kali kan..

Anak buah lisa dah naik bosan dah tengok cerita korea..nak buat macam mane dapat makcik makcik yang hantu dengan cerita korea..dengan nenek nenek nye sekali kene layan cerita korea..


INFO

Playful Kiss ialah mengenai pelajar lelaki yang popular dan jenius, bernama Baek Seung Jo, yang mempunyai personaliti yang stand offish dan Oh Ha Ni merupakan pelajar perempuan yang tidak-terlalu-jenius/cerdik tetapi dikenali sebagai seorang yang sentiasa senyum dan gembira. Gempa bumi telah memusnahkan rumah Oh Ha Ni dan menyebabkan dia dan ayahnya terpaksa tinggal serumah dengan keluarga Baek Seung Jo.Oh Ha Ni telah lama menyimpan perasaan terhadap Seung Jo tetapi tidak pernah menerima sebarang kepastian tentang penerimaan dari Seung Jo. Hiburan dan aduan berlaku apabila mereka berinteraksi & melekatkan diri kepada satu sama lain.


credit : viikii.com..(akibat kemalasan)

foto credit untuk diri sendiri..hihihi...

Best lah cerita ni suka watak Baek Seung-Jo ni..cool je..macam ni lah ciri ciri lelaki idaman kalbu..hemcem pulak tue..tibe tibe blushing sendiri..ape kes...hihiihi..


Eam..sikap oh ha-ni patut di contoh..sebab..sebabnye setia kepada yang satu dan tak takut untuk menunjukkan apa yang dia nak..tapi lisa tak boleh ikut contoh sikap oh ha ni ni..sebab saya pemalu..hihihi..lagi sekali saya blushing sendiri..;p



Terima Kasih, sebab baca (:

2 comments:

  1. waaaa...
    die hard fan korean nie..
    pasni pnuh ler almari ngan cd/dvd korea..
    pastu leh bukak kdai:)

    ReplyDelete
  2. @shark hihihi..kalau penuh almari boleh lah bukak bisnes kan..sewa dvd ke..=)

    ReplyDelete