Followers

Sunday, December 25, 2011

Jubli Perak sudah..

Assalamualaikum... 

Haaa..sorry semalam keluparan nak menaip entry..biasalah umur dah semakin banyak ni kan..ok fine sekarang saya dah dapat jubli perak..hahaha...
Alhamdullilah..hari ini umur lisa genap 25 tahun 1 hari..fuih..tapi hakikatnya lagi beberape hari je umur dah jadi 26 tahun..kalau pandai matematik korang fahamlah kot ayat ni..kalau tak faham maknanya korang tak.............(isi sendiri, klu dah ada). 

ok..kalau ada yang tuntut nak tahu apa yg korang baca di entry yg lepas.. 

Dalam entry ni ada jawapan nya....dah klik..kalau dah klik sebenarnya jawapan nya salah..mana ada lah..gurau je..saje nak suruh korang klik klik..masih dalam angan itu barang..tak ada rezekilah kot..sebab sekarang ni kan tengah fofular dengan samsung galaxy tab kan..so lisa pun tergile gilekan galaxy tab pulak dah..tp tetap rasa mcm jelez kalau nampak org pakai ipad2..

Nah ni jawapannya, malas nak taip panjang panjang..lagi panjang lagi lah korang tak faham nanti apa yang lisa bebelkan..










 hadiah bday kami...
GALAXY TAB 10.1
(Kongsi sehingga hujung bulan ni..)
;p

ok bye, nak sambung makan prosperity burger pulak..


Terima Kasih, sebab baca (:

2 comments:

  1. Dapatkan memori 50GB kapasiti simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini tanpa sebarang bayaran dari Gombug.net! Sebelum 31 Dec 2012 - http://adf.ly/4O5uz

    ReplyDelete
  2. holla...
    Selamat Tahun baru 2012 yer, A very happy new year.. 2011 Lots of sweet memory, let's create new experience in 2012..

    ReplyDelete