Followers

Friday, May 20, 2011

Jatuh Hati dengan Ipad 2

Assalamualaikum....

Dah hari jumaat..rasa macam kejap je minggu ni..mungkin sebab hari selasa hari tue cuti kan..^_^'

Sepanjang minggu ni  lisa online sempatlah 'meggoogle' pasal ipad2..mula mula tu rasa macam ape yang best sangat dorang ni cite pasal ipad2..ok lisa ketinggalan zaman..rupa rupanya memang OMG..memang awesome..

Mulalah asik terbayang bayang..kan best kalau lisa dapat satu..yang paling murah pun jadilah..lisa dah search..yang paling murah baru RM 1,400.00. tapi faham faham jelah..dah murah kegunaan pun kuranglah..tapi tak kesahlah kan..janji ada ipad..hahaha... 



-nak yang mcm ni...Semart tak???-

Dah kire kire duit dalam simpanan..aik..macam cukup je...hihihi..tapi rasa macam nak tunggu bulan bulan depat sikit..manalah tahu..turun hargenye..tapi dengar2 macam kat malaysia ni dah habis stock..kene tunggu stock baru...baik saya tunggu...hihihi...


Terima Kasih, sebab baca (:

7 comments:

  1. mintk jer ngan cik nuff..
    misti dia kasi nnti..
    hehe

    ReplyDelete
  2. Wah...bestnyer.... Nak jugak...

    ReplyDelete
  3. @shark boleh ke mintak...nak trylah...hihii..=)

    ReplyDelete
  4. @Zyash nak ke?nanti kite pergi beli same2..=)

    ReplyDelete
  5. Lebih baik tunggu ipad3 yg akn kluar x lme agi.. Time tu rsenye hrge ipad2 dh turun ;D

    ReplyDelete
  6. @Miss Xyz =) ipad3 keluar tahun dpn..lambat lagi tue..hihihi..

    ReplyDelete
  7. wah2..bez nyer nak bli ipad..hehe..nanti dah bli,blehla buat entry pasal ipad baru plak ye..suke :D

    ReplyDelete