Followers

Tuesday, June 5, 2012

Pavlova Buatan Sendiri.

Assalamualaikum..

Hai..meh sini nak cite sikit percubaan kedua membuat pavlova..lisa rasa mcm okey lah..tapi masih ada yg kurang kot lisa buat semalam..n lisa xsure apa yg salah..rasa pavlova yg lisa buat ni dah sama sikit mcm yg pernah lisa makan yg lisa beli hari tu..kena buat lagi kut, baru boleh tahu apa yg kurang kan..

kepada mereka yg tak pernah makan pavlova ni, nak di  ingatkan kepada mereka yg tidak gemarkan benda-benda manis sila lah jangan teringin sangat..sebab pavlova ni mmg manis tahap potong kaki punye..so kepada penggemar manis seperti lisa, anda disarankan mencubanya sekarang..sbb ianya mmg sedap..hakhak..

Lisa saja buat sendiri, sbb nak cari kat luar mmg susah..hari tu pun lisa beli secara online aje..harganya pun boleh tahan mahal jugak lah..ni pavlova yg lisa beli hari tu..

::nampak sedapkan..hemmm..mmg sedap pun uolllzzzz::

dah bersedia nak tengok hasil yg lisa buat semalam..okey, tibe2 rasa malu..kahkahkah..



 ::Nampak sedap ke tak??::


::lulus ke fail::

nampak sangatlah, jauh beno lah hasil yg lisa buat dengan yg lisa beli tu kan..tapi rasa boleh tahan jugak taw..huhu..nak menang jugak kau ye..

heam..kalau korang nak buat pavlova ni, lisa nasihatkan **hamboi kau, baru buat 2 kali dah ada nasihat utk org lain..berani kau**

okey kita sambung..kalau nak buat pavlova ni, jangan pulak korang pandai-pandai nak tukar buah buahan tempatan ye..mcm rambutan ke, manggis ke..sbb pavlova ni dah manis, kalau korang tambah pulak buah buahan yg manis tu..alamatnya mmg ada harapanlah korang nak hilang kaki nanti..hihihihi..

okey , tata..nak tgk cerita miss ajumma pulak..;p




Terima Kasih, sebab baca (:

4 comments:

  1. Replies
    1. oni, nak ke..nanti lisa buat lg..hihihi

      Delete
  2. Apa pulak nak malu?Cantik tu Lisa!Share resipi dn akak boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak, nak resipi..nanti lisa share dgn akak ye..:)

      Delete